MY HUMPS

Nu är jag hemma efter en hel dag på stan och en kväll hemma hos Iwetta. Det började med att jag stod och väntade på Elin utan för cafét (stammis stället) Fröken Olsson, när jag får sms från Iwetta: "Haha, du är så lost". När jag ringer Iwetta för att säga "say what?" kommer precis Elin. Det visade sig att Iwetta och Martina satt och fikade på cafét mitt emot Olsson - Codecco. Haha. Ja, då var jag fan lost. Vi fikade en stund tills Iwetta och Martina skulle träna, sen gick jag och Elin vidare på stan. Leta lite vinterjackor, fast ingen av oss var på shoppinghumör så vi gick runt och bara babblade om massa saker istället.

När jag sagt hejdå till Elin och Iwetta hade tränat klart så mötte jag upp henne och vi gick tillsammans till Dubliners (såklart). Iwetta skulle egentligen bara hämta sina nycklar, men Karina (hennes syster) ville att vi skulle stanna ett tag till. Eftersom Blåvitt var på tv så sa jag inte emot heller, haha. Gratis cider och IFK match - kan inte bli bättre. Dock så blev det 2-0 första halvleken så jag och Iwetta drog för jag började bli jävligt deprimerad där (till min stora glädje när jag kom hem hade Blåvitt såklart tagit igen det så matchen slutade 2-2 - Gött). Sen satt vi där resten av kvällen med vår andra kusin Kasia och snackade skit och kollade på youtube. Haha no-lifers.

Nu ska jag få min kanin att sluta humpa våra katter som börjar bli riktigt rädda för henne och sen kolla på ett klipp på youtube om en 15årig tjej som har haft oskyddat sex 300ggr med olika killar för att bli gravid - SAY WHAT!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har sett det klippet innan! Det är så sjukt >.<

Vart får man idén bara?

Vad ska hon med ett barn till, hon verkar mer vara ute efter sex, or something ;s

Typiskt amerikanskt? Japp.

Postat av: Anna

Men guuuuud!



Måste ta klippet till min blogg!

2009-10-29 @ 14:31:28
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback