PANCAKES = LADY GAGA?

Ikväll upptäckte min pappa något vi aldrig har sett förut. Pancakes "humpar" våra katter. Lukas, katten som blev attackerad mest utav Pancakes sexuella drift sprang iväg som en blixt av rädsla. WHAT?! Pappa frågar om jag är säker på att det är en tjej. "Ja såklart! Både de i djuraffären och Marlene har sagt det! Skulle det vara en kille så skulle man ju se det!" svarar jag ilsket. Jag tar tag i Pancakes, vänder "henne" upp och ner, och ser att det sticker ut något pytte litet rosa. Muttan? Nej, tror inte det. Men jag vill inte tro det. Är min dotter en pojke? Eller är hon/han en hermafrodit? Nästa Veterinären!


Vad är jag?
(Nu var allt rosa jag har köpt till henne/honom/den/det hel i onödan!)


Kommentarer
Postat av: Paulina

I wanna see you all day every day! haha.. Första bästa då.. måndag passar mig finfint. Passar det dig? :D

Puuuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback