SAMBA

Puh! Göteborg är en sådan himla omställning för min del, eftersom här gör jag saker hela tiden och hinner knappt vara hemma. Först var jag med Johanna vilket var super mysigt. Tog en snabb lunch fika sen var hon tvungen att gå tillbaka till körskolan. Efter det så åkte jag in till stan för att köpa hårfärg, precis då ringer Sebbe och frågar om jag vill ta en sväng på stan med honom. Så medan han åkte in köpte jag hårfärgen och mitt tre-steg-läpp-fixande på make up store eftersom jag har cp läppar. Efter att ha suttit med Sebbe på Donken i någon timma och bara tjatat en massa åkte jag hem till Marlene. Där lekte jag lite med Leo, färgade håret och åt god Thai mat. Sen hämtade pappa mig, jag kom på att stackars Pancakes har varit inlåst hela dagen och måste ha fått flipp och nu är jag här. Pancakes sover på golvet och Natalie ringer non-stop (<3). Så nu ska jag göra mig iordning, ringa Natalie och se vart det för mig. Haha. Jah!



Jag bara går och går och går och går och går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback