SEG NICOLE

Som ni läste så var gårdagen både bra och dålig, men nu är denna dagen väldigt dålig. Jag kände igår att jag höll på att bli sjuk och visst hade jag rätt. Idag sitter jag och har ont i halsen, förskyld och ett segt huvud. Kanske inte var så bra att ha på sig den tunna jackan.

Idag ska jag åka med mamma på hennes båt vilket kommer passa bra nu när jag börjar bli sjuk. Kommer hem på lördag igen, men hoppas på internet på båten.

Ni vet hur jag berättade att Pancakes humpade våra stackars katter och att hon/han/den/det blev ganska hyper och sprang omkring osv. Nu har det vänt som en vind. Pancakes vill knappt äta godiset som man ger till...honom. Han bara ligger och sover hela tiden, fattar verkligen ingenting. Vad ska jag göra? Jag har försökt allt med honom. Men han bara lägger sig och vilar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Håller med. Pinsamt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback