VEM KAN SEGLA...

Är just nu mitt ute på havet. Inne på Danmakrs gränser, det vet jag (eftersom internet inte fungerar när man är innanför tysklands gränser hehe)! Men vi ror iallafall sakta men säker tillbaka till Sverige. Har inte gjort särskilt mycket idag, åkt runt lite med mamma och pappa till olika affärer och sådär. Jag har inte känt något särskilt shopping sug, vilket förmodligen beror på att jag käner mig helt sjukt seg i skallen. Förkylningen känns som en enda stor slem gegga i mitt huvud just nu.

Anyway. Kvällen har bestått av att jag har hjälpt mamma lite med jobbet, vi har kollat på idol och vi har även kollat upp lägenheter på blocket. Och vare sig hon gillar dom eller inte så ska jag maila några lägenheter imorgon som jag tyckte verkade himla bra (ganska sådär bra iaf). Känns så himla dumt och påträngande att bo hos Philip. Dels för att deras lägenhet är en tvåa vilket t.o.m är ganska litet för dom två och dels för att nu har jag ju ändå bott där i över 3månader vilket är mycket längre än vad jag hade tänkt mig iallafall. Men nu börjar vi ro åt andra håll. Dags att ta tag i lägenhets sökandet på riktigt. Jag ska på en visning på torsdag på en lägenhet som iofs ligger långt ute i Nacka. Jag står bara på 12e plats så jag tror iofs inte att jag får den, men jag ska ändå dit för att känna hur det känns att vara på en riktig visning! Jag har kommit till insikt med att jobb löser sig. Det kommer. Just nu har jag mina föräldrar som är otroligt nog ändå stället upp och betalar. Jag kommer såklart betala tillbaka en vacker dag när jag är världskänd och asrik (eh) så det är iallafall bättre än att jag tar ett lån på banken. Men jag ger ju såklart inte upp på jobbfronten än. Får ta och lämna CV på 7eleven, haha. Det kan ju inte vara SÅ svårt? Eller?

Pussiluss så länge.



Jag - när Philip tröttnat

på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback