CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD

Dagens milstolpe: Nicole har skrivit ut sitt CV. Imorgon kanske det t.o.m blir jobbjakt om jag törs. Tveksamt men jag ska försöka peppa mig under morgondagens dans.

Idag hade vi wacking, på klackar! Det blev ju inte så mycket wacking iofs då vi mest tränade på att röra oss i klackarna. Men det var sjukt kul och lärorikt, det är faktiskt svårt att se snygg ut i klackar! Man måste tänka på hur man sätter fötterna, hur man lyfter på fötterna, vart man lutar höfterna, slappna av i överkroppen osv osv... Men får man till något utav det så känner man sig helt plötsligt 100ggr sexigare och benen känns typ 20cm längre, vilket jag önskar att mina gjorde hela tiden :/ .

Nu har jag iallafall vilat, som vår balettlärare sa till oss att göra idag eftersom vi alla såg ut som zoombies, jag har kollat på lite webtv (nämligen Spice girls reunion dokumentär, VART VAR JAG DÅ NÄR DOM ÅTERFÖRENADES?!) och pratat av mig med hjärtegullet mitt, Natalie. Så skönt att bara få prata av sig en massa om saker som man burit på i flera dagar. Men det brukar alltid vara så roligt, för hon kan sitta och berätta om saker som hon tycker är jättejobbiga osv och sen visar det sig alltid att mina "problem" enligt henne är 10000ggr värre <3

Anyway, snart är väl Philip hemma och förhoppningsvis ska vi ut och hitta på något, bio eller något. Var längesedan vi gjorde något sånt känns det som... Var det det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback