CHIWAWA?

HAHAHAHA! Jag har helt seriöst världens konstigaste kanin. Hon tror nog att hon är en hund. Hon kommer skuttade till mig med en penna i munnen. Springer iväg när jag försöker ta pennan och blir helt tokig. Haha, så jäkla söt. Lilla Pancakes har hittat sin nya leksak. Nu leker hon med den hela tiden, har t.o.m tagit in den i buren, haha!



Inatt var hon däremot världens jobbigaste. Både jag och Philip sov kasst inatt då Pancakes sprang runt 1000varv i sin bur, bokstavligt talat slängde sig in i gallret och var skitjobbig. Så Philip fick damp och släppte ut hene ur buren, men då började hon kraffsa under sängen, hoppa upp i sängen och var lika jobbig igen... Blää! Så jag sov inte så bra inatt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback