He says she is the one

Hej! Äntligen lördag. Igår kväll var jag, Philip och hans mamma på teater: Vem är rädd för Virginia Wolff hette föreställningen. Den var riktigt rolig faktiskt, dock var jag på riktigt dåligt humör av olika anledningar så jag skrattade inte så mycket, men den var rolig. Annars var det en katastrof fredag, not telling you why, men jag hade iallafall ett långt skönt samtal med bästis Natalie.

Idag har jag haft det mysigt med Philip. Vi har för en gångs skull haft tid att bara ta det lungt, göra det vi vill och inte behöva stressa runt, eller iallafall för Philips del. Vi var ute med kaninen tillsammans, fikade i Sköndal, åkte till Farsta och handlade lite (jag köpte mig en "Hot straight" spray, som är till för att håret inte ska slitas när man plattar det och Philip köpte även ett par leggins till mig för att han är trött på mina håliga som jag har nu), åkte in till Gamla stan och drack goda Ben&Jerrys drickor (älskar deras Frappucino eller hur det nu stavas), satt vid vattnet och disskuterade båtar, promenerade... Fan vad skönt det har varit idag. Sedan gick Philip till jobbet kl 19 och jag åkte hem till Noak och där är jag nu. Osocialt att sitta här, kanske, men han är osocialare och pratar med sin flickvän i telefon. Hon är nämligen i Bryssel och jobbar som au pair, så jag låter honom prata för jag förstår att han saknar henne. Men vi ska iallafall bara götta oss ikväll med chips, dipp ... kanske lite idol-repris tittande. Bara najsa!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback