I WON'T TELL THEM YOUR NAME

Ingen rolig dansdag idag, enligt mig. Vi började med Hip-hop, som hålls av Caroline Ahlf. Hon har skön stil, verkligen as cool, men hela hon känns så opersonlig tyvärr. Känns liksom inte alls som att hon vill vara där. Nästa vecka ska vi få lite mer coaching från henne, så då kanske man får se en lite mer... vet inte, "riktig" Carro. Efter det sprang jag, Cicci och Angelica till affären för att köpa varsin rebull. Hela klassen kändes seg idag. Alla var jättetrötta och det kändes knappt som att man hade haft någon helg. Klass nr 2 för dagen var modern med en liten tant som jag inte ens kan namnet på... pinsamt... Hon lärde ju sig mitt namn. Ehe.. Iallafall. Och helt ärligt (jag känner att jag kan skriva detta för jag tror knappast hon läser min blogg) så var det den T R Å K I G A S T E lektionen/dansstilen jag har varit med om. Jag somnade nästan ståendes och för att inte göra det fick jag ställa massa dumma frågot hela tiden. Usch usch.. De andra verkade gilla det, men nej... inte min grej alls.

Idag har jag mailat runt mitt CV lite här och var, är ju som sagt FÖR FEG för att gå in i butikerna in person. Kanske imorgon... kanske. Om en timme ska jag in till Eriksdals badet för att ta en simtur med Philip. Det behöver nog vi båda.

Nu får jag ta tag i mig själv och städa rummet lite tror jag. Bara mina grejer som ligger överrallt. Ehe.. ehehe.. he..

Dagens låt:


(sämst ljud dock)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback