IF YOU PLEASE

Nu har jag kollat på idol, skrivit in mig på studentconsoultings hemsida (en hemsida för arbetslösa ungdomar), tänt lite ljus och nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem från jobbet. Har knappt haft tid att träffa honom de senaste dagarna. Det blir bara godmorgon och godnatt. Så kommer det fortsätta i några dagar till eftersom han ska vara ledare på ettornas läger, precis som jag var för honom för ett år sedan. Då vi första gången pratade typ... Kommer så väl ihåg hur mycket jag störde mig på honom, haha! Inte så konstigt. Han var ju MR Player himself då, men jag är så stolt över hur han har utvecklats under detta året som vi har varit tillsammans. Blivit en helt ny kille, en bättre kille! Han var underbar och så innan också, men nu känns det som att han har lärt sig att respektera tjejer på ett annat sätt än förut. Philip var ju iofs inte så gammal innan, mycket händer på gymnasiet. Det är han ett perfekt exempel för. På lägret kommer jag ihåg när vi gick förbi varandra och han sa "Hej snygging" (eller något sånt?) och jag sa "Hey baby"... han: "Jag har tänkt på dig idag"... Jag: "Fuck you"... Haha! För jag tänkte "Så säger han ju för fan till alla". Vilket han gjorde också! Men nu sitter jag här, 11månader senare, i hans rum, kärare än någonsin i världens underbaraste pojkvän. Så därför han jag idag tänt ljus, bäddat fint och laddat upp med massa OC avsnitt! Inte för att han kommer orka/vilja kolla eftersom han ska packa inför imorgon. Men han kanske blir glad iallafall :)  Så då kan jag somna med ett leende på läpparna, själv i sängen framför OC, medan han packar. För jag är tillsammans med världens finaste Philip.


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Uuuh då bjuder jag in mig själv som en av dem som får en extra biljett...



Okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback