JUST SO YOU KNOW

Nu har jag kollat på ungefär det 10:e avsnittet i rad av Vänner. Sitter nämligen hemma hos Noak, men han var tvungen att gå förut eftersom han skulle på träning. Så nu sitter jag här själv och väntar på sällskap. Haha, patetiskt. Dessutom är jag så jäääävla sötsugen. Vill ha chips, godis, redbull eller whatever. Blää!

Idag hade vi jazz med en vikarie: Soyle. Jag var så jävla seg så orkade egentligen inte ta ut så mycket, men det var väl lite mysigt annars. Sedan hade vi balett, i vanlig ordning. Tydligen fick jag veta att jag iprincip jämt gör "tuck-under", men det är aldrig någon som har sagt till mig på skarpen! Så idag när balettläraren började berätta om hur hon alltid har gjort tuck-under, fått ont i jumskarna, haft jäääätteproblem med jumskarna, då slog det mig: JAG GÖR TUCK-UNDER! och intresseklubben antecknar.

Imorgon är det torsdag igen vilket innebär: KARL OCH KNUT :D Men först ska vi ha hip-hop för Daniel. Jag kommer kissa på mig för att jag inte kan hans stil alls. Vi hade honom på balettakademien audition och jag skrattade ju åt mig själv. Fyfan. Anyway, efter det blir det mer klackar med Malin Emmoth och sedan lite sång. Ha-ha-ha, jag vet att när jag sjunger så är det mer som en hund som skäller än sång, ha-ha-ha. Kul...

Hm.. Ska fortsätta skratta med mig själv åt Chandler...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback