SASSY SASSY

Vet ni förresten vad jag gjorde idag? Eller snarare, vad jag inte gjorde idag? Jag vågade inte lämna mitt CV i en butik jag vill jobba i. Tänkte verkligen göra det idag, jag stod utanför butike, peppade mig själv, gick in, kollade på killen i kassan... och fegade totalt ut. Började genast kolla på massa saker i butiken och såg att det var så himla mycket folk "så jag hade inte vågat ändå". Fega Nicole! Hur ska jag göra för att våga? Vad ska jag säga? Jag fick ju stå och hyperventliera där utanför innan jag gick in och sedan så ångrade jag mig så himla mycket när jag gick ut utan att ha sagt något. Blev så himla besviken på mig själv. Är det bara jag som blir såhär nervös?

"I'm not pop, I'm hip-hop"...
Förutom att ha varit världens fegaste, så har jag även dansat hip-hop. Haha, vilket skämt! Vi hade som sagt Daniel Rörström och hans stil finns inte i min kropp någonstans. Haha, asså fan vad jag garvade åt mig själv. Såg ut som en liten fågelunge som försökte lära sig flyga eller något. Typ en handikappad fågelunge! Nä, så det var ju inte heller så lyckat, men kul hade vi iallafall. Efter den lektionen hade vi ännu en gång klackträning med Malin. Fast idag fick vi wacka i klackarna dessutom. Så himla roligt! Älskar när Malin säger att vi ska vara "sassy-sassy", hennes uttryck för divor typ. Men jäkligt härlig är hon. Dock hoppas jag på att vi iallafall får en till houseklass innan hon är klar med oss, vilket hon är nästa vecka. Bu-hu! Aaanyway... och efter det var det i vanlig ordning dags för sång. Ännu en lektion sjöng vi Black or White då jag insisterade på det eftersom jag har lärt mig rappen nu! Riktigt roligt!



Jaja. Nu är det bara att fortsätta peppa inför KARL&KNUT. Jag bara ääääälskar deras klasser. Längtar längtar längtar tills ikväll! Ganska patetiskt, men jag räknar faktiskt ner varje vecka till deras klass, haha.


Gammal bild på paret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback