SOME PEOPLE

Hola everybody! Det är tisdagkväll, redan onsdag imorgon och snart är det helg, vilket innebär: GÖTEBORG! Ska bli riktigt skönt att få komma bort från Stockholm några dagar och få chilla med familj och vänner. Kommer dock inte bli så himla mycket chill eftersom jag ska vara gudmor till min systerson Leo. Jag ska läsa en bit ur något barnevangelium dessutom inför allihopa, ehe, lite nervöst, men vadfan jag klarade att prata på studenten och då var det dubbelt så många där. Det enda trixiga är present. Sitter fortfarande och gnager på naglarna för jag är så osäker på vad man ska köpa. Är ju för snål att köpa något dyrt (eller snål, har inga pengar att köpa något dyrt för) och för fantasilös för att komma på något fint personligt liksom. Så det blir till att fundera lite till.

Idag på dansen hade vi först Wacking på klackar, vilket är awesome. Alltid lika kul att ha Emmoth, så jävla skön brud! Efter det hade vi modernt med hon tanten som jag inte kan namnet på... Charlotta?, iallafall, och för att inte dra ner hela gruppen i min neggo-inställning till Charlottas(?) stil så satt jag er och skyllde på huvudvärk. Jag längtar tills på torsdag, inte bara för Karl&Knut, utan även för att då ska vi få vara extra sassy-sassy på Wackingen. Vi ska nämligen få ha på oss finkläder, snygga klänningar osv. Ska bli skitkul!

Resten av dagen idag spederades med min fina pojkvän. Vi gymmade först tillsammans i gamla skolan, fick några extra sit-ups gjorda. Sedan åkte vi för att fixa biljetter till en teater som vi ska se imorgon - också kul. Efter det bar det av till Farsta för att checka ut lite vinterkläder osv. Dock har ingen utav oss råd med det men men... man kan ju drömma (och pumpa ut mamma o pappa på lite vinterkläders pengar till helgen kanske - Marlene tyst!).

Nu ska jag gå och ta hand om min lille sjukling till pojkvän. Han har huvudvärk, stackarn! Puss på honom.


Kommentarer
Postat av: Cornelia<3

feett sööt !! har du gjort headern ?? ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback