11/4-10, 18månader

Idag har jag och Philip varit tillsammans i 18månader, ett och ett halvt år. Det är helt obegripligt hur fort tiden har gått, det känns som att det var igår jag började 3an och såg världens snyggaste kille gå förbi mig med sin svarta skjorta och sina gula rayban glasögon. Fan vad snygg han var! Och det är han fortfarande, om inte snyggare. Det finns ett inlägg som jag skrev precis när vi hade börjat 3an... Där det står något i stil med: "Oj, nu kommer lammköttet! Måste gå!". Haha...

Jag älskar dig så jävla mycket Philip och är så lycklig att jag har hittat en kille som du. Du är min och jag är din :) Det känns verkligen som vi har hittat tillbaka på rätt spår nu och går mot ljusare tider. På onsdag får jag äntligen hålla om dig igen, min prins Philip!


Bild tagen 11/10-08. Fotograf är Lovisa Lund ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! han är bra för han gör dig lycklig!

2010-04-11 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback