Dancing bear!

Haha, klippet nedan är ju så underbart va! Kan inte sluta kolla på det eller sluta skratta. "Dancing bear" och så kommer det in en jävla dansande björn! HAHAHA! Varför vann inte dom förra året? Hade jag kollat på Melodifestivalen då så hade jag lätt röstat på dom några 100ggr!

Ska strax iväg och ha lyriskjazz. Är lite sen i min planering idag hehe. Ville inte riktigt gå upp när klockan ringde. Så får sminka mig i skolan och skippa att platta håret som jag har velat börja göra nu. Får platta det imorgon. Efter lunch är det balett och sen ska jag undervisa mina bajsungar på Stage. Idag ska dom få tid att jobba lite själva. Får se hur det går med tanke på att dom är 5år gamla, men målet är att dom ska klara av koreografin helt själva, så jag ska ge dom 10minuter själva i salen då dom bara ska gå igenom dansen med varandra och hjälpa varandra. Som sagt, får se hur det går!

Ha en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback