Forever young

Hallo sötnosar! Är hemma från jobbet nu och håller på att laga mat. Spagetti och köttfärssås... SÅ GOTT! Philip är också på väg och hade tänkt att diskutera lite Valborg med honom. Han har planerat att gå på någon fest med folk som jag vet i slutändan bara sitter och hånglar med varandra, tar bild på det och lägger det på FB. Philip svarar, ja men jag kommer vara så full att jag inte änns kommer märka att dom gör det. Ja, det känns ju ännu mer tryggt? Nje. Får se hur det blir.

Idag hade vi först lyriskt med Sandra Vahter, sen en väldigt lång rast och till slut 45minuters snack med Karl Dyall. Om Vad är dans? Fitness? osv osv. Riktigt intressant. Jag vet själv till exempel att jag måste lära mig att tänka på ett annat sätt. För just nu kritiserar jag mig själv sjukt mycket när det gäller streetdance och blir verkligen ledsen varje gång vi har det. Måste hitta ett sätt att ignorera det och bara köra. Det är inte lätt...


Uppdate:
Kom på att det jag skrev i början av inlägget kan rikta sig till fel människor. Jag menar inte er tjejer som var på grabbkvällen i helgen. Ta inte åt er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback