Hate this!

Fan, det värsta som finns är att vara sjuk! Näsan kliar, det gör ont att svälja, man har ont i huvudet när man sover, svettas hela tiden. Så jävla jobbigt!

Jag var på repet och markerade min plats men kände mig inte alls bra. Var så dåsig att jag inte hade koll riktigt på vad vi gjorde. Men kul var det iallafall... Efter det tog jag och Philippa våran vanliga "varranan vecka skräpmats lunch" på Burger King. Satt och tjöta lite, hon fick min ipod så min vikarie kunde spela låten för barnen. Hoppas det gick bra för Matilda som vickade och att barnen var snälla mot henne. Nu har jag legat i sängen sen jag kom hem, kollat på O.C och Americas Next Top Model (är på final avsnittet nu). Så kul, Louie somnade på mig medan jag sov också, haha. Två latmaskar.

Ska ta och vila resten av dagen och hoppas att det är bättre imorgon. Då har jag ju dubbel rep med Hans Marklund + dubbeljobb på Stage. Suck... Varför händer det nuuuu?!


Kommentarer
Postat av: lovis

Du är inte sjuk, du är ALERGISK!

2010-05-02 @ 01:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback