Hey I made it

Lång dag. Trötta ögon. Och ett möte med Lovisa för första gången på över en månad! Finnaly! Efter jobbet idag ringde Lovisa mig och sa KOM IN TILL STAN OCH FIKA! Jag hade inget bättre för mig iallafall så självklart åkte jag in och vi drack varsin latte. Skitmysigt att bara sitta ner med henne i några timmar och catcha upp vad vi har missat. Och det är fan en hel del! Fick dessutom fina presenter av henne som jag kan visa vid ett annat tillfälle. Nu är jag så trött att jag kommer somna skrivandes.

Imorgon börjar jag 09.00 och har fys med Karl Dyall - Yey... not. Inte att ha fys, utan det negativa är att min sovmorgon försvinner. Damn it. Efter det har vi rep hela dagen med Hans Marklund. Awesome! Och som vanligt på eftermiddagen är det jobb ännu en gång. Btw, på tal om jobb. Imorse skrev jag ju om att mina 5åringar skulle få klara sig själva en stund - och gissa om dom gjorde! Så jävla söta! mina 5åringar kan nästan hela sin koreografi helt själva! Kan inte vara stoltare. Puss på dom!

Vi hörs mer imorgon :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback