Kvällsinlägg

Hej sötnosar. Hoppas eran dag har varit faboulus, det har min varit. ÄLSKAR mitt fina armband som jag fick av Natalie. Det är verkligen hur fint som helst och gör mig jätteinspirerad. Tack! <3 Planerna för imorgon är att städa så mycket som möjligt. Ta Louie ut på en promenad, kanske även Pancakes. Natalie ska komma hem till mig en stund innan vi drar ut på äventyr, haha. Sen på kvällen kommer mammsen hem från Polen, så jag ska sitta och snacka skit med henne resten av kvällen. Supermys.

Lite uppdatering om mina djur då. (Iwetta läs ej) Pancakes stormtrivs som vanligt när han är här. Funderar på att låta honom stanna här hela sommaren kanske. Fixa en fin utebur åt honom. Han blir så himla mycket gosigare här. Kommer hela tiden och puffar på min fot och sätter sig på två fötter för att bli klappad. Sen hackar han tänder (betyder att han trivs) när jag sitter och klappar honom. Däremot Louie. Stackaren. Jag hade klappat en annan katt och sen när jag kom och klappade honom så kände han lukten av att jag hade klappat Lukas. Fan vad han fräste och slog mot handen. Han är så rädd. Men han börjar åtminstone känna sig mer och mer trygg på nedervåningen eftersom alla våra katter är på övervåningen. Dock låter jag honom vara inlåst i ett rum en natt till. Lite orolig för att jag inte ska höra om han börjar slåss med någon på natten. Kanske låter jag dörren vara öppen imorgon. Vi får se hur han beter sig.

"Lite uppdatering" blev Mycket uppdatering. Nu ska jag sova! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback