Like a battle field

Hej på er! Det har varit en lång dag idag och jag är så fruktansvärt trött nu. Fyspass kl 9 på morgonen, sedan rep med Hans Marklund, åt knappt någon lunch då jag inte hade någon med mig, iväg till jobbet och ha två grupper där alla var så stökiga. Ibland tappar man det bara och kan liksom inte tänka ut ett bra sätt att lugna ner dom på. Men jag hoppas att det börjar klarna lite för dom nu iallafall.. Hoppas...

Repet med Hans gick jättebra. Det var skitkul och Be Italian kommer vara så jääävla ball. Ska bli kul att se resultatet sen, eller ja... Medverka i resultatet kanske man ska säga. Älskar att det är så mycket sexigt med i koreografin. Folk åmar sig och tar på sig själva, vilket vi aldrig annars får göra - Love it!

Men nu iallafall ligger Philip framför tvn och kollar på någon dålig film på 6an och vi har precis ätit en fet middag. Pasta med kyckling, sallad, körsbärstomater, lök och en god grekisk dressig blandad på olivolja till det. Så jävla gooooott! Finns ingenting kvar tyvärr, så kommer få göra mig ny lunch imorgon.

Hoppas eran dag var great! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback