Och så var det min tur...

Passande nog när alla i min klass redan har varit sjuka och nu blivit friska, så är det nu min tur att bli sjuk. Kände lite igår att det började göra ont i halsen, men inget farligt och det sa jag till balettläraren också. Men igår när jag pratade med pappa i telefon kände jag mig snuvig och sa till honom "börjar nog bli sjuk också..". Och rätt hade jag. För inatt, jag gissar runt 03, vaknade jag av att det gjorde ont i hela örat för att jag svalde. Halsen värkte och näsan bara rann. Sen kunde jag inte somna om efter det utan låg och petade på Philip för att få honom att sympatisera lite med mig. Han kollade på mig och öppnade sina armar så jag kunde ligga på honom, sen klappa han mig lite på huvudet och somnade om. Haha. Så mycket sympati fick jag. Somnade iallafall till slut som tur var...

Jag gick då inte på första lektionen men ska strax iväg till andra lektionen då det är rep. Ska mest sitta och titta på, markera min plats så Therese ser ungefär hur det ser ut. Sen ska jag direkt hem och sova. Inge jobb blir det idag heller, för jag tänker knappast smitta ner mina stackars 5åringar och dessutom riskera att bli ännu sjukare.. No no..

Men hoppas ni mår bra iallafall. Och snälla kom ihåg att inte gå till skolam när ni är sjuka, ni smittar bara ner andra då. Dumt av mig att säga men jag tänker inte komma inärheten av någon idag faktiskt.

Ska dricka min goda thé i min fina starbucks mugg som jag fick av Philip från Spanien. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback