säng... säng... säng!

Godmorgon! Fyfan vilken dag det var igår. Eller iallafall kväll. Helt galet. Morgonen börjar med sång där jag får en utskällning av sångläraren. Sen har vi balett där det går helt okej iofs... Efter det fys med Malin Träff som man vill döda när man är på klass för det är så jävla jobbigt. Fast det är iofs samtidigt kul och man ligger och tänker: Beach2010! Haha. Jag drog till Kühler efter skolan för att jobba med Madde, det gick ganska bra förutom att ungarna vägrar ju lyssna på vad vi säger. Och nu är vi ändå två stycken!

På kvällen sen efter att jag hade ätit lite och försökt sova på soffan i någon timme, så var det dags för Karl och Knut. Fyfan vad kul det var. Man får sådan jäkla adrenalinkick och man vill hålla på hela natten med deras koreografi. Vi gjorde klart den vi började på förra veckan och jag tror nog att det är en av dom bästa dom har gjort hittils. Dock så slutade min kväll olyckligt så jag missade den som jag tyckte var den sena banan (23.15) och fick istället vänta 30min på nästa... Så var inte hemma förrän tio över 12. Då ska man ju duscha, mata djuren, varva ner och kunna somna.. Fyfan. Så nu är jag tröööött!

Idag börjar vi med balett, sedan rep med Carlsson och i eftermiddag/kväll ska vi några stycken dra till Gröna Lund då vi har gratis tickets. Sweet! Egentligen vill jag bojkotta grönan, men är det gratis så what the hell.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback