Uhm

Jag har suttit hela dagen och försökt komma på någonting vettigt att skriva. Men denna dagen har varit så oinspirerande att jag typ dör. Har inte gjort någonting vettigt mer än städat och ätit. Det enda som är lite outstanding idag är att Pancakes typ nyser 100ggr på 30sekunder. Annars så tycker jag inte direkt om att skriva "Vet ni vad jag åt till lunch? En god sallad med...", för ofta ni egentligen bryr er om det?

Nu sitter jag iallafall och slappar framför tvn. Jag vet att jag behövde denna slappa helgen då vi kommer börja ha fler och fler rep i skolan, jag kommer bli tröttare och tröttare och kommer inte hinna sova så mycket. Snart börjar vi ju även repa på helgerna så då blir det förmodligen tidiga mornar. 

Take care of yourselfs. No one else is gonna do it for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback