WAKE UP!

Godmorgon, eller ja god eftermiddag kanske man ska säga. Men för mig är det morgon då jag vaknade för bara någon halvtimme sen. Jag har haft några jobbiga dagar nu det senaste då vi har haft mycket fysklasser, balett, rep, Karl och Knuts klass, jag har kommit hem sent och igår spenderdes hela eftermiddagen på Gröna Lund. Så när jag och Philip kom hem igår tog det inte lång tid innan vi båda somnade: kl 23. Helt sjukt. Så tidigt går jag aldrig och lägger mig nästan, även om jag vill göra det. Philip hade också haft jobbiga dagar med träningar och tidiga mornar + att han skulle upp kl halv 8 idag också då han skulle iväg till jobbet. Stackarn.

Men nu ska jag ta och fixa lite frukost samtidigt som det blir städning. Hade dessutom tänkt mig att åka till stan och sola solarium. Det behövs kan jag påpeka!

Gröna Lund var förresten jätteroligt eftersom jag var med så sköna människor: Philippa, Hanna, hennes pojkvän Jonte, Philip och 10år gamle Tom (gissa om Philip blev glad över en kompis). Såklart hann man inte åka så mycket eftersom det var sjukt mycket folk, men vi hade trevligt iallafall. Tyvärr var det så jävla kallt så man gick mest runt och frös haha. Tycker att Gröna Lund ska ta och investera i roligare åkturer också. Roligare berg och dalbanor osv. För det är väldigt mycket barnattraktioner vilket gör det hela galet segt. Men men! Med rätt människor så är allt kul :)

hörs senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback