Hicka suger

Godkväll! Det blev ingen laptop för Philip då den han ville ha inte finns inne i affärerna just nu. Så det får bli någon annan gång. Istället åkte vi och handlade mat till Pancakes och även mat till oss själva (som jag såklart fick laga). Men just nu sitter jag själv i soffan för Philip ligger och sover eftersom han egentligen är sjuk, stackarn. Kollar på OC, dricker cola, äter gurka med dipp och HICKAR. Fyfan, vad jag hatar hicka! Det suger verkligen big time!

Imorgon ska förmodligen jag och Philip åka in till en djuraffär och klippa klorna på Pancakes och även hans tänder. Han har haft lite problem med dom några gånger. Ibland växer dom för fort och blir JÄTTElånga och ibland bryts dom av helt. Så ska fixa dom. På kvällen när Philip drar till jobbet så ska jag och Noak och förhoppningsvis får vi med oss BROVALL på fest hemma hos Ariel som fyller 20år. Tydligen är det Mexico tema, så får se hur kreativa jag och Noak blir, ehehehe.

FUCK YOU JÄVLA HICKA!!!!!!!!



Från när vi var i Newport! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback