Måndag

Härlig utekväll igår med Lovisa, tack baby! Dock kändes det som att tiden gick väldigt snabbt så det slutade med att jag sprang från Götgatan ner till Slussens bussterminal, barfota, med klackarna i handen och hann med sista bussen med typ... två sekunder. Haha! Men det var värt det. Vi hängde först på  Wollmars, klassiker, sedan gick vi vidare till FemtioFyra vid Medborgarplatsen där vi satt resten av kvällen.

Idag är planerna att jag ska iväg till Kristineberg och träffa en familj som består av tre killar barnvakta (tack Philippa). Det är en familj som Philippa tidigare barnvaktat hos men nu när hon börjar ackis så har hon inte längre tiden så hon rekomenderade mig. Och idag ska jag först möta mamman, sen ska vi promenera till dagiset där två av killarna går och så ska dom få leka ute i någon plaskedamm ett tag, sen hämtar vi den äldste på skolan och vidare hem till dom. Kanske även stannar på middag, men det får vi se!



saknar Grekland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback