Ojdå!

Oj, jag har visst glömt bort att blogga idag helt och hållet. Har istället suttit och läst alla andra bloggar och inte änns tänkt på min. Eheheh!

Imorse gick jag upp rätt tidigt (eller ja... runt 10.30, var väldigt trött..), duschade, käkade och sen cyklade jag till Frölunda Torg. Har behövt köpa nytt värmespray till håret och kaninmat eftersom Marlene ska passa Pancakes när vi är borta. Jag köpte ett spray från Scandinavian Formula och har ingen aning om det är bra eller inte. Mitt förra jag hade var Loreal Hot Straight spray, vilket jag tyckte fungerade helt okej, men ville resta någt nytt och Scandinavian Formula var det första jag hittade. Ångrade mig dock sen när jag hittade en värmespray från Syoss som kostade lika mycket (80kr) och Syoss vet jag ju är ett bra märke. Men men, orkade inte gå och bråka med Åhléns och lämna tillbaka det för att jag hittade något som kanske är sämre på H&M. Får testa detta och se om den är bra! Om inte så blir det Syoss nästa gång!

Någon som vet ifall Scandinavian Formula är något att ha, eller bara crap?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback