Rent kök

Hallo bloggen. Jag har inte orkat blogga något alls varken idag eller igår. Men tänkte att jag slänger in ett tråkigt inlägg nu så ni vet att jag lever. Gårdagen kunde inte ha gått så mycket bättre. Fyfan, vilka underbara ungar. Vilken underbar familj! Ser jättemycket fram emot att få barnvakta killarna Axel, 7år, Magnus/Manne, 5år och Simon 3år. Så fina killar, så fin familj. Vi hade jätteroligt när killarna badade i plaskis i Kristineberg eftersom det var så himla fint väder. Vi var i lekparken och Axel hade fotbollsträning. Sen väl hemma hos dom lekte vi med lego. Så söta! Imorgon är min första testdag då jag ska hämta grabbarna själv, utan deras mamma. Spännande. Hoppas att lille Simon inte blir allt för besviken, men ska locka med lakritsnappar (haha Philippa, Louise sa att jag ska fjäska med sånt för du gjorde det, hahaha).

Idag har jag städat. Ja, åtminstone köket. Tänkte att jag börjar så långt in i lägenheten som möjligt och jobbar mig utåt. Och idag blev det väldigt nogrann rengöring i köket. Fyfan vad snuskigt det var innan. Gammal mjölk i diskhon som stank surt i hela lägenheten, smuts på väggar, golv. Usch. Men nu är det jättefint! Eller ja, så fort jag diskat efter min middag (Citat från Ross Geller: "FAJITAS"), så kommer det bli jättefint.

Vi hörs imorgon. Puss



Kommentarer
Postat av: Anno

Wow. Wow. Wow. Hot!! Flytta tillbaka till Gbg :) (A)

2010-08-24 @ 23:38:53
Postat av: P

Hihi. De skulle ha lakritsnappar varje onsdag. Men de va faktiskt louise o bernt som börja. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback