Trött tjej (bitterheten märks inte av ALLS i inlägget)

Fan vad trött jag är. Känner mig som en zombie. Kom hem lite innan 04 igår och gick upp klockan 09 för att ha möte samt sitta i juryn på Stage (duktiga ni var allihopa tjejer, och galet modiga!). Samtidigt som jag sov ungefär 6-7timmar (ja, på tok för lite för mig!!!) natten innan då jag bara låg och vred mig. Så när jag kom hem runt 18 somnade jag och vaknade 21.30. Kollade på Briget Jones och någon creepy och sjukt deppig "havs-film". Ni vet, några som är ue och dyker, tappar bort båten, blir uppätna av hajar, etc. Mår rätt dåligt efter den filmen nu faktiskt. 

ANYWAY! Gårdagen var till en början rätt akward och stel, men lättades upp och blev riktigt trevlig. Brovall lättar ju alltid upp stämningen, haha. Och Noak... ja, no words! Tack alla som var där för en fab kväll. Dock måste jag säga att temat sög big time. Mexico-tema? What's up with that? Nej, skärpning. Ska man ha tema så får det ju vara all in. Inte lite hattar, mustacher och nachos (dock sjukt mycket Tequila... nothing for me !btw!).  

Orkar inte duscha eller borsta tänderna eller något. Behövs det nu när jag ändå sover själv inatt? Jag menar... vad gör det att jag luktar öl i håret (tack alla långa människor som inte ser oss korta människor på fest och tror att det är HELT OKEJ att spilla Margartitas, vin och öl på mig... TACK!) och spagetti&köttfärs sås i munnen när jag ändå inte plågar någon bredvid mig inatt? Haha, fyfan vad äcklig jag är. Lovar att duscha så fort jag vaknar imorgon!

Se upp världen. Nu ska jag lägga mig i min säng (påminn mig snälla om att byta sängkläder någon gång... uuh) och ruttna. Fan vad skönt! Älskar att vara arbetslös, kan inte fatta att jag gnällde så mycket förut.

Ps. Joel Striem, Pancakes hälsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback