28december 2010

Godmorgon!

Sitter på kontoret och det har äntligen börjar droppa in lite människor. Satt själv i typ en timme, jättetomt! :/ Men nu har lite folk kommit så känner mig inte lika ensam längre. Min sjuka blir inge bättre alltså! Förkylning, ont i öronen, det dunkar och piper i hela örat och huvudet. Nää, inte kul! INTE KUL! *Björn Gustavsson*. Försöker hitta någon ersättare till gymmet ikväll, vill inte smitta ner barnen. Ont i halsen har jag också. Blää!

Jaja. Jag ska sitta här till 17, så jag lär ju uppdatera någonting mer, ehe. Sitter just nu ockå underhåller mig på K*ss*es livechatt... Omg, fatta hur tråkigt jag har.

Puss


Har ni sett något sötare? Leo klättrade runt i min väska i lördags, ville väl inte att jag skulle packa ;) <3
Saknar min lille busunge och blir så avis när jag pratar i telefon med mamma och hör Leo prata i bakrunden.
Den fina tröjan han har på sig fick han av mig i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback