I Polen

Tjatja! Sitter i Polen nu pa ett polskt tangentbord, darav den konstiga svenskan. Vaknade for en stund sen och ska strax kaka frukost, om jag hittar min mor nagon gang bara. Huset ar ju ratt stort sa det ar inte alltid det lattaste att hitta det/den man soker.

Landade ca 18.30 igar, blev hamtade 19.30, hahah. Planet var for tidigt och pappa var forsenad. Men kom hem hit ca 22.00, lang bilresa, langre an min flygresa. Ganska sjukt. Idag ska jag nog hjalpa till att mala ett rum (som kommer bli mitt rum) sen ar det mest att gora sig iordning till festen ikvall. Sitter fortfarande och funderar har. Plattat, Hermione-lockigt eller uppsatt? hmm... Det ar inte latt att fraga om rad har for dom sager bara: "Aah, du ar sa snygg i allt sa det spelar ingen roll"....

Vi hors sen :) Ganska lagger upp nagon bild nar jag ar fardig infor festen! PUSS&KRAM



Bild fran Polen i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback