Juldagen

Tjatja! Ligger fortfarande i sängen och återhämtar mig efter den långa dagen igår. Har varit sjuk de senaste två dagarna nu så behövde få ligga kvar i sängen lite idag.

Gårdagen var riktigt lyckad! Först hade vi, bara vår familj (+David och Leo) presentöppning här hemma hos oss och runt 18 tiden drog vi till Karina ute i Torslanda där vi firade jul med Karina, hennes kille, Iwetta, Melanie, deras mamma och pappa, min andra moster och en vän från Polen. Riktigt lyckat med tomte och hela köret. God mat, fina klappar. Jättekul!

Dock orkar jag inte lägga upp alla bilder jag har just nu, kan göra det på bussen hem imorgon, men sålänge kan ni få två söta bilder på två söta ungar:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback