Vilken nyårsklänning?

Nu har jag provat typ alla klänningar i garderoben och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på nyår. Kommer ju fira i Polen i år också, och vet liksom inte hur "fin" man ska vara. För jag vill ju inte komma dit i värsta balklänningen och tro att jag är något liksom, men samtidigt vill jag ju vara snygg. Så nu har jag kommit ner till 3 slutgiltliga, ska bara välja mellan dom. Massor av mina klänningar har blivit för stora? Måste ha gått ner sjukt mycket, för min studentklänning sitter löst nu. Och vad tänkte jag med när jag köpte studentklänningen i Medium? How big was I? (Inte så att medium är stort, men på någon som är 1.57 är det ganska stort).

Hjääälp!


Nu är ju bilderna verkligen inte rättvisa för fem öre. Men det är dom här jag väljer mellan nu.
Det kommer förmodligen sluta med att jag tar den första, för den är så jävla snygg. Har skitsnygg snörning där bak (korsettaktigt), och den sitter bäst. Men samtidigt är den lite FÖR fin.


Kommentarer
Postat av: Jonnie

den i mitten ser ju fin ut :) ha ett trevligt nyår :)

Postat av: Sven

Det är väl inte möjligt att vara FÖR fin på nyårsafton? Ta den till vänster!

2010-12-30 @ 09:15:35
URL: http://svenskefloyd.blogspot.com
Postat av: p

Håller med. Man kan inte vara för fin på nyår. Alla e skitfina. Älskar den till höger och den rosa e ju 2 die 4, men den vänstra är väl mest nyår, jättefin och snörningen där bak låter najs. <3 u baby. Önskar att du va i sverige och firade med mej. PUSS

2010-12-31 @ 13:08:41
URL: http://philippac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback