Baby goodbye

Jag har nog världens sötaste elever! Några busigare än andra, men gud vad dom är söta! "Nicole, vet duuu...!", massa historier om allt. Kramar och sitta i knät. Jag får alltid värsta lyckoruset för jag tycker det är så himla roligt när dom lär sig saker. Idag lärde dom sig fortsättningen på sin dans till Aquas låt Tarzan and Jane. Och dom lärde sig dessutom nästan att sträcka på fötterna i "indian" hoppen (dom här är då 5år gamla och går på dagis). Så duktiga!

Jag tog mig en sovmorgon idag till skolan. Jag ville verkligen gå, som sagt så hade vi ju Emilio. Och det var dessutom sista gången! Kändes jättedumt att missa, men jag visste att om jag skulle gå på den klassen så skulle hela dagen rubbas. Skulle vara trött hela jävla tiden och skulle förmodligen vara alldeles för trött för att undervisa. Åh, hade så gärna velat gå. Dumma dumma kropp och dumma ögon som inte kunde vakna. Jag tog mig iallafall upp till andra klassen trots kroppens motstånd. Vi hade balett med Hanna och det gick väl rätt så mycket åt helvete faktiskt :P ... Jag kämpade hur mycket som helst men så fort jag kollade i spegeln så såg jag att det var fel.. Gosh. Nya tag imorgon.

Nu ska jag vika in kläder i garderoben och käka lite. Kanske skriver mer sen.


Galet gammal bild. 9an :)


Kommentarer
Postat av: Lousie

Assåå ååh, så jävla söt tjej!!

vill också kunna se ut sådär... men tack vare dig så kämpar jag på! :)

<3

2010-02-24 @ 19:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback