Don't let me go

Sitter och kollar på SYTYD finalen. Nu har det gifta paret åkt ut och det återstår bara fyra stycken. Jag vet verkligen inte vem som kommer vinna... Jakob kanske? Känns som att han har varit en av favoriterna rätt länge hos dommarna dessutom så. Jag tror att han vinner.

Imorgon har vi jazz med Val... Vet inte om jag ska skratta eller gråta, för något säger mig att han inte kommer vara så snäll mot mig imorgon. Dessutom börjar morgonen med sång och vem vet hur det går, haha. Nu för tiden måste man ju sjunga en hel låt själv... Suck! Efter Val har vi yoga... Så vet inte om jag stannar efter lunch. Jag h a t a r yoga soo badly :P Det kan var det tråkigaste som finns, haha.

(åh vad jag älskar att jag är SÅÅÅÅ himla positiv!)



Vore skönt med lite sommar nu kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback