Göteborg imorgon

Tjoho på er! Lördag morgon och det är en rätt bra morgon än så länge. Jag och Philip vaknade rätt tidigt då vi somnade rätt tidigt så jag har varit vaken ett tag. Dock åkte Philip till skolan för en timme sen för att ha sin sista föreställning (tack och lov), så jag har hållt på och gjort mig i ordning. Ska nämligen röra mig mot Forum Nacka för att handla lite kattmat, kanin mat och eventuellt nya hörlurar! WIE! Jag har bokat biljetter till Göteborg, så imorgon klockan 8 bär det äntligen av hemmåt!

Igår så sa jag ju att Philip inte ville passa mina djur, men jag kompromissade med honom. Vi bestämde så att Philippa är här måndag-tisdag och matar Louie och Pancakes och så är Philip här onsdag-torsdag, eventuellt fredagmorgon. Skitbra! Så får djuren klara sig med att bli matade en gång imorgon. Får lägga upp en stor portion och massa torfoder så dom klarar sig. Det är nog lugnt!

Men nu ska jag börja röra mig! PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klippt dig igen?

2010-03-08 @ 22:30:56
Postat av: n.

Nathalie: uppsatt hår ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback