I miss you like crazy

Det var längesedan jag nämnde en av mina bästa vänner, nämligen Anita. Vi har inte träffats på... jag vet inte hur länge. Tror det var i början av förra sommaren? Vi ströpratar då och då på msn och har pratat i telefon någon gång under dessa månader som har gått. Galet! Jag saknar henne verkligen som fan och jag tror att jag har förlorat en del av min "gladare" personlighet, min mer galna och pratiga personlighet just pga att vi inte har träffats på så länge. Det var vi som var dom värsta. Fan vad roliga vi var, back in the days. Förhoppningsvis kan jag iallafall vara i Göteborg på hennes student, ska åka flak iår igen isåfall ;) Haha, awesome! Dessutom har hon körtkort nu så om hon har ledigt från plugg och prov någon helg (hon pluggar på en av Göteborgs bästa gymnasium) så ska hon ta sig en tripp till mig.

I miss you bebe!


Väldigt gammal bild från när jag, Anita och Malin umgicks JÄMT! <3


Kommentarer
Postat av: Stephanie Hansson

Svar: Tack! :)

Postat av: Anita

BABY!!!! VAD FIIIIIINT!! Jag kommer till dig, i promise! Och du SKA vara på mitt flak. I love you, you know that!!!

2010-02-12 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback