I'm there too

NU ÄR DET ÄNTLIGEN SPORTLOV! Snacka om att det var efterlängtat och behövt. Så förmodligen blir det en Göteborgs tripp för mig inom de närmaste dagarna. SOFT!

Eftermiddagen spenderades med Louise, Anna, Jackie och Philippa. Blev lite shopping och massa fikande. Jättehärligt avslut på första delen av terminen. Ska bli så skönt att bara få sova ut nu ett tag. Dock får jag mer oh mer ångest över att jag inte har fixat ett till jobb. Suck på mig!! Men jag behöver absolut ta en paus från Stockholm. Få åka härifrån och träffa mina underbara vänner i Göteborg. Få komma bort från allt kallt och alla tunnelbanor oh saltsjöbanor och alla jävla pliéer och tenduer och lyfta ben hit och dit. Få ta en fet jävla paus bara. Så skönt. 2010 har inte börjat så bra... Så jag vill försöka få tillbaka gnistan igen. Kanske finns den i Götet.


Kolla den här lille grisen då som vägrar låta mig sitta vid datorn för han vill ha uppmärksamhet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback