Just an ordinary day

Idag är det måndag. En måndag som började med modernt och efter lunch hade vi Malin Emmoth och wacking igen. Men det roligaste på dagen var helt klart jobbet. Tycker barnen är så himla härliga och dom verkar ha så himla kul, vilket gör mig ännu gladare. Idag började vi lite smått på koreografin som dom ska dansa på sin show sen i maj. Dom ska få dansa till A-teens låt Up side down, vilket uppskattades väldigt mycket. Har så duktiga tjejer. Imorgon är det dags för dom minsta, 5åringarna. Riktiga trollungar allihopa, men så jäkla söta. "JAG VILL SITTA I KNÄÄÄÄÄÄT!!". Dom vet hur reglerna gäller: lyssnar dom inte så blir det att sitta i 90grader. Måste bara säga tack till bästa Philippa som har fixat detta gryyyymma jobb. Jag tycker om barn nu!!!

Imorgon är favoritdagen i skolan. Vi har först jazz med  Emilio där vi endast kör teknik ( i love!!! ) och sedan har vi balett med världens bästa Hanna. Hanna som har fått mig att tycka om balett :)

Men nu är jag så j*vla trött att jag ska lägga mig och vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback