Wake up in the morning feeling like P.Diddy

Hola guapas! Nu är jag hemma efter en lång dansdag. som sagt började vi med sång och jag kämpade för att slippa sjunga själv - and I did! Haha. Det vara bara 2 i gruppen som hann sjunga och sen fick Annas lilla prao elev sjunga. Hon sjöng Hallelujah och jag fick kämpa för att hålla tårarna inne... Så jävla vackert. Som andra klass hade vi jazz med Val. Man hatälskar dom lektionerna. Det är skit sköna saker man får göra samtidigt som man är livrädd för att göra fel. Inte för att han är elak, utan för att man vill vara så jävla bra framför honom. Men det gick bra. Vi ska ha honom mer efter sportlovet.

Anyway. Jag skippade Yogan, som tur var. För när jag, Damla och Philippa tjockade oss i soffan så ringde Kühler till Damla och frågade om hon kunde vikariera för en tjej på två klasser idag. Damla kunde inte och inte Philippa heller. Så frågade Damla om jag ville vikariera istället. JAA?! SJUKT NICE! Inte bara för att det är kul med extra cash, utan för detta är riktigt bra extra cash! Det är typ.. 320 i timmen! Vilket är sjukt nice. Dessutom är det alltid kul att ha en fot inne på Kühler och kanske få vikariera oftare. Så jag vikarierade först en klass som var med 5åringar och sen en klass med 9åringar. Det var jättekul :)

Nu är Philippa på väg hit och ikväll ska Philip sova här. Sjukt längesen jag var med honom faktiskt. Väntar på att hans produktion ska ta slut så jag kan få tillbaka min pojkvän igen...

Hoppas ni orkade läsa ;)


Gammal bild!


Kommentarer
Postat av: Emma

Trekanten:D Dert där måste varit i ettan på idrotten eller hAR JAG FEL?? <3<3

2010-02-27 @ 10:15:41
Postat av: n.

Emma: OM DET ÄR! :) FAN HAR GLÖMT RINGA DIG JU!

Postat av: Noarachel

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-11 @ 18:53:38
URL: http://noarachel.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback