BAD ROMANCE

Ja nu är det äntligen lördag! Gårdagen var sjukt mysig verkligen. Vi var några stycken som stannade kvar efter skolan i några timmar och tog massa dansbilder (lägger upp sen). Jätteroligt faktiskt. Efter det drog jag och Philippa hem till mig och började förbereda taco-middag. En stund senare kom Jackie med massa god läsk och någon halv timme efter det kom även Philip med sitt glada humör. Vi fyra hade en riktigt trevlig kväll med "Lika par leka bäst" spel, tacos, skvaller och skratt. Tjejerna drog hem vid 23 tiden eftersom saltsjöbanan suger, men Philip stannade kvar.

Idag är planen för mig att hitta min jävla tvättstuga samt källare, sedan åka in till stan och möta baby som har jobbat hela morgonen. Vi ska förmodligen åka skridskor och fika. Dessutom har jag turen att han sover här en natt till! Wiie!

Hoppas ni får en trevlig dag. Önska mig lycka till i mitt tvättstugeletande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback