BLÅSNINGEN

Efter flera timmars städning och en hel del vänner tittande så är det äntligen dags för Blåsningen på tv3. Av förra veckans blåsningar var min favorit när Christine blev blåst. Det vart så jävla kul! Höll på att kissa på mig hela tiden när Christine skrek "FAN VAD STABIL DU ÄR RENÈE!!!". Just nu tror jag det är Sanna Nielsen och Salem al Fakir som blir blåsta, men det är dock inte så roligt än. Sverige vågar inte riktigt gå steget längre. Ni vet, göra det extremt sjukt för de som blir blåsta. Utan de håller sig alltid lite layed back, tyvärr. Jag hoppas det blir något extremt ikväll.

Imorgon är det åter till skolan fast ingen i gruppen har någon aning om vad vi har för lektioner. Haha... Så typiskt.


Blåsningen förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback