DAGENS NICOLE...

Dagens humör: Massa gråtande, men också lättnad
Dagens måste ha: Philip
Dagens person: Lovisa, för att hon alltid finns vid min sida vart hon än befinner sig.
Dagens oufit: Dark. Svart tubklänning, svarta leggins, svart kofta. Ingenting från Sverige.
Dagens ska göra: Kolla på A lot like love, duscha, sova
Dagens borde: Ingenting faktiskt.
Dagens frisyr: Håret plattat, men uppsatt i en hästsvans
Dagens låt: Pink - Please don't leave me
Dagens längtan: Karl och Knut nästa helg
Dagens beroende: Coca cola
Dagens roligaste: Blåsningen


Ja, just nu kollar jag på A lot like love. Börjar bli riktigt trött, men ska se hur länge jag håller ut. Imorgon är det dags för skola igen. Börjar med jazz för Carlsson och sedan är det någonting för Adena. Alla kommer väl prata om Streetstar imorgon, som jag missade. Suck. Hatar att inte ha pengar. På onsdag har jag äääääntligen tvätttid! ÅÅH reena kläder. Så skönt!! Dessutom försöker
Damla få med mig på skridskoåkning... Haha, om det blir några plusgrader så kanske. Annars håller jag mig inomhus! ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: hihi :-)

ja hon är riktigt snygg!

Postat av: Nora

Jag har gett dig ett Award, gå in på min blogg och kolla vad du ska göra sötis :)

2010-01-31 @ 22:23:55
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: tack!



åh önskar att jag oxå kunde göra sådär. saknar dansen, har lagt av helt för tillfället, astrist :/

2010-02-01 @ 10:29:42
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Annie ♥

Vilken fin blogg du har! :))

2010-02-01 @ 16:54:19
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback