DET BÖRJAR SE BRA UT

Sången idag gick väl bra. Förutom att jag var nära på att svimma (nej inte pga nervositet för som sagt så bli jag oftast inte nervös). Jag vet inte vad det berodde på, för jag kände likadant senare unde jazzdansen också. Cicci i gruppen sa att det kanske beror på lågt blodtryck. Ja, något fel är det ju. Eftermiddagen spenderades i skolan, då jag, Angelica och Philippa va alldeles för lata för att röra på oss. Men nä jag väl orkat resa på aslet så åkte jag och mötte upp min sötnos på stan.

När jag kom hem så såg jag iallafall att tapetseringen äntligen var klar. Dock så är jag fruktansvärt irriterad eftersom de har tagit ner massa grejer utan att sätta tillbaka dom sedan. Som till exempel lampan. Jag stod och kämpade på en stol i en halvtimme för att få upp den igen och med min längd var det fan inte lätt. De har även tagit ut ett kontakt uttag och inte lyckats sätta tillbaka den utan lämnar mig en lapp om att de ska säga till Stena Fastigheter att fixa det. Det lär ju inte hända inom snar framtid... Men men. Så nu unde kvällen har jag försökt få ihop sovrummet så det ser okej ut. Här har ni lite bilder:


Före...


Efter... :)


Kommentarer
Postat av: Damla

Men titta! vad fint det blev nicole!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback