DISASTER DATE

HAHA! Så jävla kul! Ligger här i soffan och kollar på Disaster Date som går på MTV. Programmet går ut på att folk har blivit ihop fixade med någon kille/tjej och deras dejt har varit sjukt dålig. Så nu hämnas kompisen genom att utsätta ihopsättaren för samma medicin. De ska dejta en kille eller tjej som är skådespelare utan att de vet om det. Skådespelaren har fått reda på alla saker som sin dejt stör sig på och spelar på det extra mycket. Till exempel nyss så var det en tjej som hata paranoida killar. Så skådespelaren som hon dejtade satt och berättade om hur försiktig han är med allt, han duckade så fort han hörde ett flygplan utifall det skulle störta ner i restaurangen osv. Haha. Sjukt kul!



Nu ska jag börja bädda för mig här i soffan eftersom idioterna som skulle tapetserat bara har latat sig hela dagen, så jag har inte plats med sängen någonstans. Dessutom gör min arm galet ont fortfarande. Bläää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback