"JAG OCH MIN POJKVÄN"

Hittade en söt lista på bilddagboken.





Jag och min pojkvän

Vad heter ni?
Nicole och Philip

Hur träffades ni? Vi gick i samma skola

Hur länge har ni varit tillsammans? 1år och 4månader

Är ni förlovade? Haha, nej verkligen inte.

Bor ni ihop? Nej. Jag bodde hos honom i 4månader typ.


Har ni barn? HAHA, vi ÄR barn.

Har ni körkort? Nej, jag är för lat och han är för ung ;)

Kommer du ihåg eran första kyss? Absolut. Eriksdalsbadet :)

Vem sa "jag älskar dig" först? Han sa det ganska långt innan mig faktisk. 

Vem är äldst? Jag. Han är lammkött.

Vem fyller först på året? Jag.

Vem sjunger bäst? Vi båda är riktigt dåliga, men han är nog sämre faktiskt!

Håller ni handen på stan? Ja... såklart?

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Nej, eller inte så länge iallafall.

Vad har ni gemensamt? Vi båda är polacker.

Blev du kär vid första ögonkastet? Han är ju sjukt snygg, så ja nästan.

Har ni någon speciell låt? Känns som vi har massa låtar...


Har ni varit utomlands tillsammans? Jajemän. Både Polen och Frankrike :) 

Vilket är erat bästa minne? Oj, det är så himla många. Jag tycker nog bästa minnet är när vi var på Eriksdalsbadet ändå.

Vem lagar bäst mat? Jag.

Vad gör ni en vanlig vardag? Öh... Kollar på OC och somnar vid 22 tiden.

Blir du lätt svartsjuk? Haha, ja.

Brukar ni bråka? Hehe... Ja.

Ringer ni eller smsar ni mest? Både och. Philip sms:ar "ring" så då ringer jag.

Vilken är hans finaste kroppsdel? Oj... Förutom hans söta chokladögon så är det nog hans armar.

Brukar någon av er prata i sömnen? Njee.. Eller det händer att Philip mumlar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback