LAAAZZZYY DAAYYZZ

Det blev ingen skridskoåkning, det var ju så jävla kallt. En arg fika blev det däremot... Vi båda var på dåligt humör så ingen av oss pratade, utan vi drack våra varma choklader och åkte sedan hem till mig. Jag har nu hittat både tvättstugan och källaren (YEY!) så imorgon blir det att sätta upp tvätttid samt packa ner skiten jag har i källaren. SKÖNT! Just nu ligger jag framför tvn och kollar på 2 ½ men, medan Philip städar (<3). Gud vad lat jag är. Enda gången jag har rest mig från soffan ikväll var när jag blev så sugen på coca cola att jag behövde gå till affären och köpa en.

Sjukt skönt att bara ligga här i soffan och inte göra någonting, speciellt efter den här sjukt jobbiga veckan. Tror att nästan alla i klassen har mått dåligt denna veckan. Helt slutkörda, utpumpade och psykiskt trötta. Det var verkligen på tiden att det blev helg.

Imorgon ville jag dra och kolla på Street star (en street dans tävling, jättekänd) med massa från klassen och Lovisa... Men jag tror faktiskt jag måste hoppa den pga min dåliga ekonomi. Speciellt om jag vill kunna gå på Karl och Knuts klasser nästa vecka. Japp, ni såg rätt! Karl och Knut är tillbaka över helgen! Har längtat sjukt mycket!!! Ska bli riktigt kul. Hoppas jag får med mig Philippa på någon klass också :)



Mina små sötnosar somnade tillsammans tidigare i eftermiddag.
Kanske inte bara min klass som behövde helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback