ONSDAG

Hallo gullisar. Jag var knappt hemma någonting igår så jag hann inte skriva någonting om dagen. Kan berätta lite snabbt att jag först var på vårdcentralen och fick lite recept utskrivna på krämer (som jag hela tiden glömmer hämta ut på apoteket stupid!!) för min hud som har börjat få några slags exem på armarna. Jättekonstigt. Jag har dessutom fått något som liknar nässelutslag som jag förmodligen har fått från något jag har ätit. Blev tillbaka kallad till idag för att ta blodprov. Igår hade vi även Jazz med Emilio och sedan balett med Hanna. Då jag mådde dåligt både psykiskt och trött fysiskt så valde jag att sitta ner på baletten. På kvällen var jag med min älskling och vi åkte in till Nybrokajen för att se på Estetiskas föreställning. Jag var väldigt besviken faktiskt... Det kändes som att det inte alls var samma nivå som tidigare år.. Som att ingen hade lagt någon fantasi i föreställningen. Danserna var 90% moderna vilket också blev långtråkigt... Men men. Det var ju bra ändå, men hade hoppats på mer. Resten av kvällen myste jag med älsklingen för första gången på länge.

Idag var jag som sagt för att ta blodprov. Såklart... så svimmade jag mitt under blodprovet. Jag vet verkligen inte vad som har gjort mig så känslig, för nu har jag svimmat 3ggr på ett halvår. Innan dess svimmade jag aldrig. Så pga det så tog jag det väldigt lungt idag. Andra lektionen så la jag mig och sov i soffan i vårat lilla rum som vi har. Fruktansvärt trött var jag. Men när jag vaknade så var jag ändå ganska pigg igen så jag följde med Wanda, Kristin och Evelyn (tjejer på dansen) att fika.

Nu ligger jag här i soffan, irriterad som fan, eftersom att idag kom några och skulle tapetsera om mitt rum. Det enda dom har gjort är att spackla på typ 4ställen i rummet och lämnat resten. Vilket betyder att dom kommer tillbaka imorgon bitti och väcker mig igen.. och att jag kommer behöva sova på soffan eftersom mitt sovrum måste vara tomt... Suck.

Intresseklubben antecknar ännu en gång. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback