VECKA 2 PÅ BASE23

Det är bara andra veckan på Base och redan idag började min svacka. Med det menar jag att det har inte ens hunnit gå två veckor och redan mår jag dåligt och har dåligt självförtroende. Första lektionen gick bra, jag hade kul, jag kände mig bra. Men andra lektionen så hade vi House. Och i vanliga fall brukar jag tycka att House är helt okej och ändå ganska lätt att följa efter... Men idag hade vi Adena och för mig var allt sjukt ologiskt och allt var typ freestyle. Jag hatar freestyle. Det är det värsta jag vet. När jag ska improvisera i en stil som jag knappt kan ett enda steg i. "Men asså House har typ inga regler... Det är bara att dansa och ha kul"... Ja men okej, så det är okej att jag kör dubbel pirruetter och en fet kick i huvudet på mig själv och fortfarande kalla mig House dansare bara för att det är house musik? Knappast. Visst det handlar sjukt mycket om inställning och de flesta gångerna när det gäller House så har jag bra inställning, men ser fortfarande ut som en vandande pinne som hoppa upp och ner. Samma sak med hiphop. Jag har redan nu ångest över torsdag för att vi ska ha hiphop då. Det gick så jävla fort fram idag och det värsta var att de flesta i gruppen snappade upp det bra som fan. Jag stod där och ba... What?!?!?!!?!!?! Jag såg helt seriöst ut som en steppande ballerina... Och det är inte vackert. Suck...

Sorry för agroinlägg men behövde det. Vad fan ska man göra liksom? Jag höll på att börja lipa så jag var tvungen att sätta mig ner för att inte göra det. Inte okej...


Så här känner jag mig nu.


Kommentarer
Postat av: Nora

Tagga till Nicole! Du ÄR duktig!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback