12timmars sömn

Ja, godmorgon på er. För mig är det typ morgon. Vaknade 12.50 efter en natt med 12 timmars sömn. Vad hände? Jag var nog galet trött och har inte sovit ut utan väckarklocka på ett bra tag. Som tur är så är det dåligt väder så jag missade inga soltimmar... Dock vill jag ha fint väder nu igen. Skulle ju åkt och badat :( Har fortfarande inte badat i Göteborg detta året än... och det är typ augusti! Ziiiick!

Jaja. Nu har jag nyss tagit mig en lång dusch och ska börja klä på mig lite smått. Fast... Vad ska jag göra idag då? Film? Guuud vad tråkigt!



Phille, Jackie och Nicle på äventyr. Saknar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: Jackie

Saknar dig med! <3

Jag gillar bloggens förändringar by the way - riktigt najs!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback